شهید سید حسیـن حسیــنی تالاری

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید سید حسیـن حسیــنی تالاری

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید سید حسیـن حسیــنی تالاری

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام سید حسیـن حسیــنی تالاری از شهدای دانش آموز شهرستان بابل می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : سیدیحیی
تاریخ تولد : 1348/00/00
تاریخ شهادت : 1365/10/19
محل تولد : بابل
گلزار شهدای قرآن تالار بابل
نحوه شهادت : جراحات وارده به بدن
محل شهادت : شلمچه - عملیات کربلای5
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

بايگاني

آخرين مطالب

قرآن تالار

جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۷ ب.ظ

قرآن تالار، روستایی از توابع بخش بابلکنار شهرستان بابل واقع در استان سرسبز و باصفای مازندران ایران عزیز می باشد.

 براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال 85، جمعیت قرآن تالار، ۴۴۰ نفر (۱۳۵خانوار) بوده‌است. از وسط این روستا رودخانه بابل می گذرد که هم اکنون از منطقه لفور سدی بر روی آن ساختند که به بهر ه برداری رسید. بطور کلی این روستا به دو قسمت کوچک به نام پائین محله و بالا محله تقسیم شده است که حسینیه روستا در پائین محل و مسجد آن در بالا محله واقع است.

این روستا از شمال به روستای لفور و از شرق به روستای کاردیکلا و از جنوب به سیدکلا منتهی میشود. ازدیدنیهای این روستا می توان به منطقه توریستی گرو که از آن نقطه آب گرمی نیز جریان دارد اشاره کرد. این روستاشامل دو بخش بالامحله و یایین محله می باشد که از طریق شورایاری اداره می شود. این روستا توسط یلی که برروی رودخانه بابل درست شده است به روستاهای لفور و کاردیکلا متصل شده است.

محله های نامگذاری شده این روستا شامل : گرو- بند دله - کتی که منزل سابق نامدار بزرگ محله آقا عباسعلی گلی تالاری که از اون فرزندان برومندی به نامهای (بترتیب سن)کمال - فاطمه - مهرداد(زمان)- مهرزاد(مفید)- جمال و رقیه بجا مانده و کربن- جان برار دکت و سیم بن و غیره می باشد. از شهدای بیادگار مانده از این محله : شهید کامبیز گلی تالاری - شهید احمد قدمی - شهید سیدجواد حسینی و شهید سید حسین حسینی وشهید چراغعلی چتر زنگاری می توان نام برد. چهار فصل این منطقه همیشه سرسبز و زیبا می باشد ک مردم خونگرم این روستا به زیبایی آن جلوه زیباتری دادند.

۹۵/۰۵/۰۱ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی